/ویلا در استانبول
ویلا در استانبول

ویلا در استانبول

استانبول به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان، هر سال مورد بازدید گردشگران قرار می گیرد. مردمی که به این شهر می آیند، جایی که تاریخ و مدرنیته با هم ترکیب می شوند، مدام آرزوی زندگی در اینجا را دارند. ملارس که سال‌ها در بازار املاک استانبول بوده است، تضمین می‌کند که شهروندان خارجی که می‌خواهند در ترکیه زندگی کنند، می‌توانند خانه‌هایی را که رویای آن را دارند، خریداری کنند. در استانبول، جایی که میلیون ها نفر در آن زندگی می کنند، بخش ساخت و ساز به سرعت در حال توسعه است..

با پروژه های جدید بطور مستمر، تعداد خانه های مناسب برای هر بودجه همچنان در حال افزایش است. سازندگان ویلاهای زیبایی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند تا انتظارات شهروندان خارجی را که می خواهند در املاک خود زندگی کنند برآورده کنند. می توانید با مشاوران Melares تماس بگیرید تا بدانید چه گزینه های ویلایی را می توانید با قیمت مقرون به صرفه خریداری کنید که انتظارات شما را برآورده می کند. کلیه مشاوران شرکت ما با ارائه دهنده خدمات سعی در رضایتمندی مشتری خود داشته و در کار خود متخصص هستند.

ویلاهای فروشی در استانبول

فروش ویلا در استانبول، انتخاب را برای شهروندان خارجی دشوار می کند. ویلاها در بسیاری از نقاط استانبول به صاحبان خود زندگی راحت و امن را ارایه می دهند. برای دریافت ویلای رویایی خود با ملاقات با نمایندگان ملارس نیازی به مراجعه به دفتر شرکت ندارید. می توانید از طریق تماس تلفنی با شرکت با نمایندگان ما صحبت کنید. شما به راحتی می توانید با نمایندگانی که زبان های مختلف خارجی را عالی صحبت می کنند ارتباط برقرار کنید.

در طول مصاحبه، مشتری اطلاعاتی در مورد موقعیت و ویژگی های خانه ای که می خواهد با بودجه خود داشته باشد، دریافت می کند. نمایندگان همچنین از انتخاب دقیق ترین سایت برای افرادی که استانبول را زیاد نمی شناسند حمایت می کنند. نمایندگان ملارس که بازار املاک استانبول را با اطلاعات دقیق میشناسند به بررسی گزینه های مناسب میپردازند و. گزارشی متشکل از خانه هایی که برای مشتری هزینه ای ندارند و بدون بدهی و بدون مشکل هستند تهیه میکند. این گزارش حاوی اطلاعات دقیق در مورد مکان ها است. علاوه بر این امکان بازدید از خانه هایی که با روش تماس تصویری پسندیده شده اند نیز وجود دارد.

MELARES | املاک و مستغلات استانبول - املاک ترکیه - تابعیت ترکیه

مزایای خرید ویلا در استانبول

ترکیه از نظر موقعیت مکانی کشور قابل توجهی است. چراکه تنها کشور مستقر در اروپا و آسیا است. و استانبول شهری است که قدمت آن به هزاران سال پیش می رسد و در دو طرف تنگه به ​​همان شکل استانبول یافت می شود. زندگی در این شهر به شما این حس را می دهد که در صفحات تاریخ سفر کرده اید. در عین حال می توان زندگی شهری مدرن اروپا را در استانبول یافت. زندگی در چنین شهری منحصر به فرد در رویاهای همه مردم گنجانده شده است. خرید ویلا در استانبول از این طریق مزایای معنوی دارد.

در عین حال، قیمت خانه های استانبول مقرون به صرفه است، به خصوص در مقایسه با اروپا. خرید خانه در اینجا با خدمات حرفه ای ارائه شده توسط ملارس همچنین ارزیابی عالی از سرمایه گذاری را تضمین می کند. اگر خانه خریداری شده پس از مدتی فروخته شود، می توان سود زیادی به دست آورد. شهروندی ترکیه نیز حقی است که بسیاری از مردم می خواهند آن را دریافت کنند. افرادی که در استانبول ویلا می خرند می توانند حق شهروندی ترکیه را نیز دریافت کنند. با شهروندی یک کشور، می توان از تمام حقوقی که ارائه می دهد برخوردار شد.

قیمت ویلا در استانبول

قیمت ویلا در استانبول بسته به منطقه ای که در آن واقع شده و امکانات آنها متفاوت است. بنابراین لازم است در خرید ویلا نهایت دقت را به خرج دهید. ممکن است برای کسی سخت باشد که با تلاش خود انتخاب درستی داشته باشد. نمایندگان ملارس اطمینان حاصل می کنند که این چالش برطرف شده است. آنها ویلا را برای شما با ویژگی هایی که می خواهید در مکانی امن و مرکزی پیدا می کنند. در مراحل یافتن و خرید ویلا نیازی به حضور در استانبول ندارید. با ملاقات با نمایندگان ملارس می توانید بهترین فرصت های سرمایه گذاری موجود در بازار املاک استانبول را بیابید. سپس زمانی که می خواهید به تابعیت ترکیه منتقل شوید، وکلای شرکت مراحل را انجام می دهند. پس از اخذ شهروندی ترکیه، می توانید بدون نیاز به پاسپورت در هر زمان به اینجا بیایید و در ویلای خود زندگی کنید. زمانی که خانه خود را برای سرمایه گذاری در ترکیه خریداری می کنید، نمایندگان این شرکت خدمات اجاره را نیز ارائه می دهند. هر بار که به ترکیه می آیید؛ با ملاقات با نمایندگان شرکت می توانید به سرعت ویلایی را که برای یک زندگی راحت می خواهید به دست آورید.